ریش های زندگی، ریشه های زندگی

بسیاری از ما بارهای سنگینی را در زندگی بر دوش خود حمل کرده و تحمل میکنیم و یکبار نشده است که از خودمان بپرسیم که چرا و برای چه این بارها را سالیانی به دنبال خود کشیده بدون آنکه دلیلی برای آنها داشته باشیم.
دکتر منوچهر خادمی؛ در این فایل ویدئویی به شما میگوید که خیلی از ما در نیمه هایی از زندگی قرار داریم که آن نیمه ها مدتهاست که تمام شده اند و ما باید وارد نیمه های جدید و دیگری از زندگی خودمان بشویم اما متاسفانه همچنان آن نیمه های به انقضاء رسیده را ادامه داده بی آنکه نتیجه و فایده‌ای برای ما داشته باشند.

دکتر خادمی، در این فایل به شما خواهد گفت که اگر خواهان زندگی معنادار و معنای زندگی هستید باید دلایل خاص و باارزشی برای ادامه دادن هرکدام از فصول زندگی خودتان را داشته باشید. دلیل که داشتید آنوقت هرطور که دوست دارید زندگی کنید. بارهای زندگی ما، ریش های صورت زندگی ما هستند و ما باید برای تحمل این ریش ها بر صورت زندگی خودمان، ریشه های محکمی برای آنها داشته باشیم که این ریشه ها، همان دلایل زندگی ما خواهند بود.

لطفا نظر، دیدگاه و تجربه خودتان را در مورد مسئله مطرح شده در این ویدئو، پایین همین صفحه در بخش دیدگاه قرار دهید. هر ماه به یک نفر از عزیزان و دوستان، یکی از دوره ها و محصولات آموزشی خانه معنا با تدریس دکتر خادمی، هدیه داده میشود.


اگر مایلید که از مقالات و صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر شوید، فقط کافی است فرم زیر را پر کنید:

2 دیدگاه

  1. صادقی گفت:

    سلالم.
    بسیار جالب و آموزنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *