من خریدار تو هستم!

دانلود صوت من خریدار تو هستم

زندگی در حال گذران است و ما بخش هایی از وجود خودمان را در این گذران زندگی، به اوقات و شرایط و دیگران میفروشیم و از دست میدهیم. برخی از ما برای کسب دانش و اطلاعات و گرفتن مدرک، چند سال از عمر خودمان را در دانشگاهها میگذرانیم و در واقع؛ زمان زندگی خودمان را میفروشیم و یک سری اطلاعات و یک مدرک دانشگاهی را دریافت میکنیم. بعضی دیگر از ما روزی هشت ساعت کار میکنیم تا آخر ماه، مبلغی را به عنوان حقوق دریافت کنیم و بیمه ماهیانه ای هم برای سابقه ما درج شود و در واقع؛ روزی هشت ساعت از زمان زندگی خودمان را فروختیم تا بیمه و یک مبلغ به عنوان حقوق را دریافت کنیم. سوال اینجاست که آیا غیر از مدرک تحصیلی و حقوق آخر ماه که خریداران عمر ما و زمان زندگیمان هستند، خریداران دیگری نیز در زندگی ما وجود دارند که داریم وجود خودمان را به آنها میفروشیم!؟

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی آموزشی؛ برای ما از خریدارانی صحبت میکند که در وجود ما پنهان شده اند و ما بدون آنکه از وجود آنها مطلع شویم، در حال فروختن روح و روان و فکر و ذهن خودمان به آنها هستیم. این خریداران، همان ۱۲ تله زندگی هستند که دکتر خادمی همیشه از آنها حرف زده و یکی از دغدغه های اصلی ایشان است. تله های زندگی؛ تمام امید و آرزو و رویاهای ما را از ما میگیرند و بجای آنها، یکنواختی و روزمرگی و بی حوصلگی و بی تفاوتی و بی معنایی در زندگی را به ما تحویل میدهند و در نتیجه؛ ما قدرت و جسارت و شجاعت دنبال کردن رویاهای خودمان را از دست میدهیم و آنها را براحتی فراموش میکنیم.

دکتر خادمی بر این عقیده هستند که اگر به بازنده بودن و تنها بودن و وابسته بودن در زندگی عادت کرده ایم، بخاطر آن است که قبلا در یک معامله پنهان، میل به پیشرفت و حس آرامش و روحیه مستقل بودن خودمان را به تله هایی مانند تله شکست و تله ترس از تنهایی و تله وابستگی فروختیم و حواسمان نیست که جنس فروخته شده پس گرفته نمیشود. حال، پرسش بنیادین اینجاست که شما چندتا از این ۱۲ تله زندگی را در درون خودتان دارید و از وجود آنها بی خبر هستید و در حال فروختن ایده آل ها و خواسته های اصیل زندگی خودتان هستید. یادتان باشد که اگر هدف و رویایی برای دنبال کردن ندارید، دلیلش آن است که یک روزی آنها را به تله زندگی خودتان فروختید.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *