من یک دارکوبم

دانلود صوت من یک دارکوبم

در ذهن و فکر همه ما، ایده انجام کارها و تصمیماتی نهفته است که متأسفانه یا آنها را به مرحله عمل نمیرسانیم و یا اینکه به محض برخورد با اولین مشکل و معضل و رسیدن به یک بن بست، از ادامه دادن آن راه منصرف میشویم و برای همیشه آن ایده را فراموش میکنیم. حال؛ سوال اینجاست که چه باید کرد تا این اتفاق برای ما پیش نیاید و ما بتوانیم راه خودمان را ادامه دهیم و ایده خودمان را به عمل برسانیم؟

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی آموزشی، از ما میخواهند که تبدیل به یک دارکوب شویم و مانند دارکوب، پای ایده و تصمیم خودمان بایستیم و پافشاری کنیم. روش دارکوبی یعنی استقامت داشتن، پشتکار داشتن، استمرار داشتن، ایستادگی و صبر پیشه کردن. دکتر خادمی معتقدند که تمام افراد شاخص موفق و برندهای معتبر جهانی مانند اپل، مایکروسافت، آمازون، علی بابا، تسلا موتورز و …. از همین روش دارکوبی استفاده کردند و توانستند راه جدیدی غیر از راههای تکراری و یکنواخت قبلی در جهان ایجاد کنند، راهی که هم نو بود هم متفاوت و هم خاص.

دکتر خادمی از افرادی مانند استیو جابز و ایلان ماسک نام میبرد که چطور این افراد توانستند از روش دارکوبی استفاده کنند و ایده خود را که هیچگونه سابقه و گذشته ای نداشته و طرفدار و حامی هم برای آن وجود نداشته؛ تبدیل به یک واقعیت کنند. اگر ما میخواهیم راه خودمان را در زندگی برویم باید پای ایده و تصمیمات خودمان مانند دارکوب بایستیم و راه خودمان را در زندگی باز کنیم زیرا در غیر این صورت، باید راه دیگران را در زندگی برویم که نتیجه آن چیزی جز سرگردانی، بی معنایی و سردرگمی در زندگی نخواهد بود. پس ما نیز مانند دکتر خادمی با خودمان عهد میبندیم که مانند یک دارکوب، پای ایده و عقیده خودمان بایستیم، صبر کنیم و از همه مهمتر، به خودمان و راه خودمان ایمان داشته باشیم و آن را باور کنیم.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

4 دیدگاه

  1. سایه گفت:

    خیلی خوب و تاثیرگذار بود.

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض ادب.
      سپاس از شما که زمان گذاشتید و این وویس را شنیدید.
      (مدیریت سایت)

  2. آسمان خراش!!!!!!! گفت:

    وااااااااااااااااااای عین دارکوب بودن خصلت ادمای با نظم و با ارده و با پشتکار و صبوره که من هیچوقت هیچکدومو نداشتم ههههههههههه

    • خانه معنا گفت:

      سلام خدمت شما. بله دقیقا همینطوره که شما میفرمایید. (مدیریت سایت خانه معنا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *