چرا بعضی دختر و پسرها انقدر جذابند

برای بسیاری از ما پیش آمده که وقتی در خیابان در حال قدم زدن هستیم؛ دختر و پسرهایی را دیدیم که دختر دارای چهره بسیار زیبایی یا ماشین مدل بالایی و کلی امتیازات جسمی و ظاهری است اما پسر، هیچ کدام از آنها را ندارد. آنوقت برای ما این سؤال پیش می آید که چطور این پسر؛ توانسته مُخ این دختر را بزند با اینکه خودش در مقابل دختر، نه پولی دارد و نه قیافه ای.

البته نقطه مقابل این مسئله هم هست و آن اینکه؛ دختر و پسرهایی را سراغ داریم که با هم رابطه بسیار خوب و عمیقی دارند اما در این میان، دختر نه وضعیت مالی خاصی داشته و نه به لحاظ ظاهری، چیزی برای ارائه دارد و این در حالی است که پسر؛ یک فرد کاملاً مرفه و پولدار و البته بسیار خوش تیپ و خوش قیافه است. شما با دیدن چنین صحنه ای این سؤال برایتان پیش می آید که دختره چطور توانسته خودشو به این پسره قالب کنه؟

دکتر منوچهر خادمی؛ در این فایل ویدئویی با تحلیل اینگونه رابطه ها و با بررسی شخصیت اینگونه دختر و پسرها، به شما می گوید که دلیل جذابیت و محبوبیت این پسرها و دخترها چیست؟ چرا با وجود اینکه آنها هیچ امتیاز مالی و جسمانی ندارند اما طرف مقابلشان برای آنها می میرد و عاشقشان است؟

لطفا نظر، دیدگاه و تجربه خودتان را در مورد مسئله مطرح شده در این ویدئو، پایین همین صفحه در بخش دیدگاه قرار دهید. هر ماه به یک نفر از عزیزان و دوستان، یکی از دوره ها و محصولات آموزشی خانه معنا با تدریس دکتر خادمی، هدیه داده میشود.


اگر مایلید که از مقالات و صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر شوید، فقط کافی است فرم زیر را پر کنید:

4 دیدگاه

  1. الهه گفت:

    با سلام و احترام. اینکه خودمون باشیم رو خیلی موافقم، چون باعث میشه آدمهایی که مثل ما نیستند و خود خود ما رو همونجوری که هستیم نمی پسندند و قبول ندارن، سریعا و بدون فوت وقت از ما فاصله بگیرند.
    من تجربه ای دارم از کسی که اعتراض میکرد از دخترا که نقش بازی میکنن و خودشون نیستن اما اینقدر در نیم ساعت اول صحبت هاش تمرکزش رو زیبایی دختر بود که به نظرم رسید انگار خودش باعث میشه دخترها خودشون با چهره ی اصیل خودشون نباشن، یعنی انگار خودِ طرف با حرفاش اونم در دقایق ابتدایی و پشت تلفن این پیام رو میرسونه که خودتون نباشید، چنین فردی مستحق رویارویی با نقاب و چهره ی مصنوعیست

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام
      بله همانطور که فرمودید ایشان در واقع نگاهی ابژه وار به خانم ها داشتند که باعث میشه خانمی که مقابل ایشان است برای هماهنگی با نگاه ایشان ماسک به چهره بزنند تا مورد پسند قرار بگیرند.
      سپاس که نظرتان را با ما در میان گذاشتید.
      “پشتیبانی محتوایی سایت”

  2. متحول گفت:

    با سلام و وقت بخیر به نظر من علتی که آقای دکتر گفتند خودش معلول اینه که هر شخصی یه مدل ذهنی یا یک مختصات و خصوصیاتی تو ذهنش، از همسر آینده اش داره که وقتی اون خصوصیات رو در کسی ببینه جرقه عشق درش بوجود میاد،مثلا ممکنه یکی تو کودکی، معلم دبستانش که زیبا هم نبوده رو خیلی دوست داشته و همیشه اون قیافه یا اون رفتار تو ذهنش بوده،حالا وقتی در دنیای بیرونی به مشابه اون قیافه یا رفتار مواجه میشه،عاشقش میشه

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام

      بله. تشکر از شما

      “پشتیبانی سایت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *