چرا چرخ زندگیم نمی چرخه!؟

برای بسیاری از ما این سؤال پیش آمده که چرا چرخ زندگی ما نمی چرخد!؟ چرا با این همه سعی و تلاشی که شبانه روز انجام میدهیم، هنوز داریم در زندگی درجا میزنیم. انقدر به این مسئله عادت کرده ایم که باورمان شده است که زندگی برای ما همینی هست که هست و قابل تغییر نیست و باید به این چرخه معیوب زندگی خودمان همچنان ادامه دهیم.

دکتر منوچهر خادمی در این ویدئوی آموزشی که در رابطه با تست “زندگی ایده آل من” میباشد؛ از مفهوم چرخ زندگی صحبت میکند و بر این نکته تأکید دارند که چرخ زندگی در اکثر زندگی ما اصلا وجود ندارد یعنی زندگیمان در تمام ابعاد خودش مثل روابط عاطفی، روابط با خانواده، وضعیت کسب و کار، وضعیت مالی، وضعیت سلامت جسمانی، وضعیت روحی و روانی، سبک زندگی و معنویت؛ اصلا رشد و تکامل پیدا نکرده و همین مسئله باعث شده که شکل زندگی ما به صورت دایره و چرخی درنیاد که به راحتی و سادگی حرکت کند.

دکتر خادمی؛ علت کامل و متعادل نبودن چرخ زندگی ما را به دلیل وجود یکی یا چندتا از تله های ۱۲ گانه در وجود ما میدانند. تله های زندگی باعث میشوند که باورهای ما محدود شود و همین باورهای محدودکننده باعث میشوند که زندگی ما در تمام ابعاد خودش، رشد و تکامل پیدا نکند و در نتیجه؛ چرخ زندگی ما به دور خود نچرخد و همیشه یکجای آن ناقص و خراب باشد و جلوی حرکت آرام و بدون تنش ما را در زندگی بگیرد. آنچه ما باید خوب یاد بگیریم رهایی از ۱۲ تله زندگی است که هدف اصلی آموزشهای دکتر منوچهر خادمی میباشد.

لطفا نظر، دیدگاه و تجربه خودتان را در مورد مسئله مطرح شده در این ویدئو، پایین همین صفحه در بخش دیدگاه قرار دهید. هر ماه به یک نفر از عزیزان و دوستان، یکی از دوره ها و محصولات آموزشی خانه معنا با تدریس دکتر خادمی، هدیه داده میشود.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید:

6 دیدگاه

  1. دلا گفت:

    سلام. من تازه این ویدئو رو دیدم. این تست دیگه نیست ما هم بزنیم. من عاشق تستهای روانشناسی ام😊

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام
      بله. این تست از سایت برداشته شده است، چون تحلیل تست بصورت اتوماتیک انجام نمیشد و باید فرد به فرد انجام میشد که به مرور زمان تعداد دوستانی که شرکت میکردند و زیاد میشد، به همین دلیل تایم زیادی میبرد.

      “پشتیبانی سایت”

      • دلارام گفت:

        خلاصه همینکه به آدم یادآوری میکنه به همه ی جنبه های زندگی برسه خیلی عالیه، گاهی اینیدر غرق چند جنبه میشیم که فراموش میکنیم چه کارها و هیجانات و تفریحات و لذتهایی میتونیم تجربه کنیم اما حواسمون نیست.
        این ویدئو هم مثل بقیه، واقعا عالی و فوق العاده و بسیار بیدار کننده بود.
        سپاس فراوان

        • خانه معنا گفت:

          سلام و عرض احترام
          بله همینطور است که میفرمایید.
          تشکر از اینکه نظرتان را با ما در میان گذاشتید.

          “پشتیبانی سایت”

  2. متحول گفت:

    با سلام و وقت بخیر،چقدر خوبه که آقای دکتر میگن که خودشون هم تله داشتند و دارند یا مثلا در فلان زمینه ها شکست خوردند،اینطوری آدم احساس میکنه که ایشون هم یکی مثل ما هستند ولی با راهکارهایی تونستند خودشون رو نجات و رشد بدهند،این یعنی الگوی عملی و همراه

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام. وقت شما هم بخیر

      بله همینطور است که فرمودید. ایشان هم مثل همه ما شکست هایی داشتند و ابایی ندارند که به شکست هایی که داشتند اعتراف کنند.
      نکته خیلی مهمی را اشاره فرمودید. سپاس از شما

      “پشتیبانی محتوای سایت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *