چه قدرت هایی درونمان داریم

دانلود صوت چه قدرتهایی درونمان داریم

برای ساختن یک زندگی ایده آل، یک زندگی رویایی، یک زندگی آرمانی و هر چیزی که آرزوی رسیدن به آن را داریم، باید روی قدرت های درون خودمان، حساب باز کنیم و آنها را باور کنیم و به آنها اعتماد و ایمان داشته باشیم و با کمک آنها، چهره زندگی آینده خود را بسازیم. اما سوال اینجاست که وقتی صحبت از قدرت درون میشود، ما چه تصوری از قدرت های درون خودمان پیدا میکنیم!؟

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی آموزشی، سعی دارد این آگاهی را به ما منتقل کند که همه ما دو نوع قدرت در درون خودمان داریم که یکی قدرتی است برای ایجاد شکوه و وسعت و عظمت زندگی ما و دیگری قدرتی است که باعث ضعف و حقارت و محدودیت زندگی ما میشود. به بیان دیگر، یک قدرتی درون خودمان داریم که راهی است بسوی روشنایی، رشد، صعود و بهشت و قدرتی دیگر نیز داریم که راهی است بسوی تاریکی، خامی، سقوط و جهنم.

آنچه که دکتر خادمی بر آن تأکید دارند این مطلب است که ما از هر دو وجه سیاه و سفید قدرت، برخوردار هستیم چون ما خاکستری هستیم و اگر این مطلب را آگاهانه بپذیریم آنوقت است که میتوانیم با اراده خودمان، یکی از این دو قدرت درون خودمان را انتخاب کنیم و عمیقا احساس کنیم که در تعیین سرشت و سرنوشت زندگی خودمان، مؤثر و مفید هستیم و از همه مهمتر، عمیقا حس بودن در زندگی داشته باشیم تا حس در حاشیه و دستمایه بودن و در نتیجه، بتوانیم قدرت کنترل و مدیریت زندگی خودمان را در دست بگیریم.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

4 دیدگاه

  1. شکراله آثار گفت:

    سلام آقای دکتر خادمی عزیز. در حالات روحی نامساعدی بودم که با زیر و رو کردن اینترنت به سایت ارزشمند شما رسیدم. در حال حاضر هر موقع وقت می کنم به فایل های آموزشی تصویری و صوتی شما دل می دهم و گفتار شما برایم بسیار راهگشا بوده و هست. فعالیت شما برای مردم این مرز و بوم ستودنی است. حق یار و نگهدارتان. برادرتکوچکتان. عضو هیئت علمی دانشگاه

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام جناب دکتر آثار عزیز و بزرگوار

      از حسن توجه جنابعالی نهایت سپاسگزاری را دارم.

      خدا را شاکرم که توفیق همیاری به شخصیت های فرهیخته و اندیشمندی چون شما به بنده عنایت شده است.

      توجه شما به مطالب سایت، باعث افتخار بنده و تیم خانه معنا میباشد.

      ارادتمند شما برادر بزرگترم هستم.

      ” خادمی”

  2. الهه بیدکی گفت:

    با سلام و احترام
    آقای دکتر خادمی بهتون تبریک ميگم چقدر این اسم( خانه معنا) برازنده کار شماست.اینقدر صحبت هاتون و نوشته هاتون معنای عمیقی درونش هست که من فقط ۲ روزه تمام وقت دارم به حرفاتون گوش میدم و بارها و بارها تکرارشون کردم. من تو دوره های خودشناسی مشاوران ديگه ای هم شرکت کردم و صحبت هاشون رو گوش دادم اما هیچکدوم اینقدر منو مشتاق نکرده بود و اینقدر معناها برای من روشن نشده بود. نميدونم چجوری ازتون تشکر کنم همونطور که مسیر زندگی انسانها رو روشن میکنین آرزو میکنم مسیر زندگیتون نورانی باشه

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام
      خیلی لطف دارید سرکار خانم بیدکی بزرگوار. به شما تبریک میگم که به رشد و تعالی خودتان اهمیت میدهید و نسبت به این مساله دغدغه دارید.
      “خادمی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *