خارپشت های زندگی ما

خیلی از ما اصلاً متوجه زندگی خودمان و افراد و شرایط زندگی خودمان نیستیم. متوجه این مسئله نیستیم که بسیاری از شرایط پیرامونی زندگی ما و افراد و رویدادهای زندگی ما؛ به همان راحتی که وارد زندگی ما می شوند از زندگی ما خارج نخواهند شد بلکه در روح و روان ما لانه کرده و تبدیل به یکسری عادت ها در زندگی ما می شوند که چهره اصیل زندگی ما را متحول و دگرگون کرده و صورت غالب زندگی ما شده به نحوی که کنترل زندگی ما را بدست خواهند گرفت.

دکتر منوچهر خادمی در این ویدئوی آموزشی؛ از خارپشت های زندگی ما صحبت میکند. خارپشت های زندگی ما؛ همان عادت های نادرستی است که وارد زندگی ما میشوند و سمت و سوی زندگی ما را تغییر میدهند. دکتر خادمی در این فایل ویدئویی به شما میگوید که چطور با رفتارها و گفتارهای اطرافیان خودتان برخورد کنید تا آنها تبدیل به عادت نادرست زندگی شما نشوند. زیرا اگر نسبت به زندگی خودمان حساس نباشیم ناگهان خود را در میان انبوهی از خارپشت ها خواهیم دید که تیغ تیز آنها مدام به چهره جان ما فرو رفته و روح و روان ما را آزار و اذیت خواهند کرد.

لطفا نظر، دیدگاه و تجربه خودتان را در مورد مسئله مطرح شده در این ویدئو، پایین همین صفحه در بخش دیدگاه قرار دهید. هر ماه به یک نفر از عزیزان و دوستان، یکی از دوره ها و محصولات آموزشی خانه معنا با تدریس دکتر خادمی، هدیه داده میشود.


اگر مایلید که از مقالات و صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر شوید، فقط کافی است فرم زیر را پر کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *