در یک واژه خلاصه شو

من چه کسی هستم؟ در پاسخ به این سؤال بنیادین، شما چه چیزی خواهید گفت؟ آیا میگوئید که من مهندس هستم، من دکتر هستم، من عکاس هستم، من خطاط یا خیاط هستم، من کارمند یا بیکار هستم یا اینکه میگوئید من آدم چاقی هستم، من زیبا و جذاب هستم یا اینکه میگوئید من یک پدر هستم، من مجرد هستم یا شاید بگوئید من افسرده هستم، من تنها هستم و …. خلاصه اینکه شما در پاسخ به این پرسش که چه کسی هستید، چه خواهید گفت؟

دکتر منوچهر خادمی در این ویدئوی آموزشی، از ما میخواهند به این پرسش مهم پاسخ دهیم که اگر بخواهیم خودمان را در یک واژه یا یک کلمه خلاصه کنیم و همان واژه یا کلمه، معرّف شخصیت و حقیقت زندگی ما باشد، آن واژه و کلمه چیست؟ دکتر خادمی بر این مطلب مهم تأکید دارند که آیا واقعا ما میخواهیم همین وضعیت فعلی زندگی خودمان را که در یک واژه و کلمه خلاصه کردیم، همچنان ادامه دهیم؟ آیا واقعا میخواهیم زندگی ما با یک واژه یا کلمه دیگری معرفی شود و در ادامه سفر زندگی خودمان؛ در یک کلمه یا واژه دیگری خلاصه شویم؟ این پرسشی است که ما باید خودمان شخصا به آن پاسخ جدی دهیم.

لطفا نظر، دیدگاه و تجربه خودتان را در مورد مسئله مطرح شده در این ویدئو، پایین همین صفحه در بخش دیدگاه قرار دهید. هر ماه به یک نفر از عزیزان و دوستان، یکی از دوره ها و محصولات آموزشی خانه معنا با تدریس دکتر خادمی، هدیه داده میشود.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید:

10 دیدگاه

  1. متحول گفت:

    من متحول هستم،بعضی وقتا چیزهایی در زندگی آدم اتفاق میفته که واقعا دیدگاه آدم رو بنیادی تغییر میده و احساس میکنم هرچی اون دیدگاه اولیه ریشه ای تر باشه اون اتفاقه هم باید جوری قدرتمند باشه که بتونه اون دیدگاه اولیه رو تکون بده،بخاطر همینه که بعضی وقتا باید ضربه ای سنگین به شخص وارد بشه تا طرف رو تکون بده

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض احترام
      بله دقیقا همینطور است که میفرمایید. سپاس از نظر ارزشمند شما.

      “پشتیبانی محتوای سایت”

  2. امین گفت:

    “من امین هستم.” نمیدونم این جواب درستیه یا نه. ولی اولین چیزی که به ذهنم میاد همینه.

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض ادب. از مشارکت شما در پاسخ به “در یک واژه خلاصه شو” سپاسگزاریم.
      (مدیریت سایت)

  3. با سلام من اگر بخواهم خودم را در یک واژه خلاصه کنم

    من ارزشمند هستم

    من خیلی فکر کردم دیدم اگر هر واژه دیگر انتخاب کنم برای من یک منیت ایجاد می کند که برای من دردسر خلق می کند
    مثلا من مهربان هستم
    واژه ای زیبا اما مسئولیت های بسیار برای من ایجاد می کند

    • خانه معنا گفت:

      سلام و عرض ادب. سپاس از نظر ارزشمند شما. مسلما شما چون انسان ارزشمندی هستید، مسئولیت پذیر هم هستید. سپاس (مدیریت سایت خانه معنا)

  4. قناری گفت:

    من عاشق زندگی هستم و دوست دارم این واژه جهت زندگیمو تعیین کنه و معنای زندگیم باشه 🙂

    • خانه معنا گفت:

      سلام. خوشحالیم که شما نهایت انتخاب همه بزرگان در تاریخ را نشانه گرفتید. عشق، نهایت معنا و بزرگترین و بهترین حقیقتی است که به زندگی معنا میدهد. سپاس از نظر شما. (مدیریت سایت خانه معنا)

  5. رضوان بانو گفت:

    من در ابتدای مسیر تغییر و خوشبختی هستم.حالا جایزه م چیه؟???

    • خانه معنا گفت:

      سلام رضوان بانو گرامی. خیلی عالیه که شما در مسیر تغییر و خوشبختی قرار دارید. این مسیر و پایان این مسیر فوق العاده زیباست. با ایمان و باور ادامه دهید. هدیه خانه معنا در هر ماه به آدرس یکی از دوستان و عزیزان ارسال خواهد شد. (مدیریت سایت خانه معنا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *