زندگی منهای ۷۲

دانلود صوت زندگی منهای ۷۲

اگر از ما بخواهند که ۷۲ خواسته، آرزو و رؤیای خودمان را بنویسیم؛ آیا میتوانیم اینکار را انجام دهیم یا اینکه به عدد ۱۷ یا ۱۸ که برسیم میمانیم که چه چیزی بنویسیم و یکباره قفل میکنیم و دیگر توان نوشتن را از دست میدهیم. دلیل این مسئله چیست؟ آیا واقعا ما ۷۲ خواسته و آرزو در زندگی نداریم یا اینکه رؤیاها و نیازهای خودمان را فراموش کرده ایم؟

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی آموزشی؛ از زندگی مه آلود برای ما صحبت میکند و بر این نکته تأکید دارند که ۱۲ تله زندگی که به صورت پنهان در وجود ما مخفی شده و فعالیت میکنند باعث شده که خواسته ها و آرزوهای ما به سایه های وجود ما تبدیل شوند و درنتیجه؛ دیگر ما آنها را نبینیم و به نوعی آنها را فراموش کنیم و دیگر سراغ آنها و دنبال کردن آنها نرویم.

دکتر خادمی بر این مسئله اصرار دارند که تله های ۱۲ گانه که ما آنها را از پدر و مادر خومان به ارث برده ایم، به مرور زمان تبدیل میشوند به عینک روح و روان ما که ما با آنها جهان پیرامون خودمان و دیگر انسانها و از همه مهمتر خودمان و نیازها و رؤیاهای خودمان را میبینیم و حالا که این تله ها شدند بلای جان ما، دیگر نمیتوانیم با این عینک که از جنس تله زندگی میباشد؛ خواسته ها، نیازها، آرزوها و رؤیاهای خودمان را به وضوح و روشنی ببینیم و برای رسیدن به آنها حرکت کنیم.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *