چرا رابطه عاطفی و جنسی باید خصوصی بماند؟

فضای رابطه، یک فضای Private است نه public
رابطه خودتان را اتاق شیشه ای نکنید و گزارش روزانه به دوستان و اطرافیان ندهید

این مسئله عموما بین بانوان و دختران مرسوم است که وقتی همدیگر را میبینند شروع میکنند از ریز و درشت رابطه عاطفی و جنسی خودشان با پارتنر و همسرشان برای هم تعریف میکنند و با ذوق و شوق یا تایید میکنند همدیگر را یا به هم مشاوره میدهند که از این به بعد، اینطوری عمل کن؛ من انجام دادم جواب داد.

لطفا تخت خواب خودتان را نبرید پیش دوستان هرچند صمیمی و چندین و چند ساله خودتان، چون:

اولا؛ شما زندگی خودتان را دارید و آنها زندگی خودشان و نه شما مشاور هستید نه آنها مشاور و نسخه ای که برای هم میپیچید نسخه ای است که حاصل تجربه دو اتاق خواب با دو رابطه عاطفی و جنسی متفاوت با دو مرد متفاوت است، پس نباید نسخه ها را باهم عوض کنیم چون ممکن است خود بیمار هم که پارتنر و همسران ما است نیز با هم عوض شوند و رابطه های موازی شکل بگیرد.

دوما؛ اگر پارتنر یا همسر دوست خودتان را ببینید و یادتان بیاید که او در رابطه با دوست شما، چه عملکردی دارد آنوقت به آن مرد یا پسر، چگونه نگاه میکنید؟ مطمئن باشید دوست شما هم با توجه به حرفهایی که خود شما از رابطه خودتان زدید، به پارتنر و همسر شما نگاه میکند و این یعنی بی ارزش شدن مرد زندگی شما پیش دوستتان یا بر عکس، درخشیدن مرد شما پیش دوستتان که باعث میشود دوست شما هم برای مردتان شروع به درخشیدن کند.

سوما؛ شاید دوست شما آرزوی یک رابطه ایده آلی را با پارتنر و همسر خود داشته باشد اما هیچوقت به آن نرسید اما وقتی پیش ما مینشیند چنان از شیدایی و شهلایی خودش در رابطه میگوید که شما در سودای داشتن رابطه آنها هر شب و روز میسوزید و آرزوی داشتن رابطه آنها را میکنید رابطه ای که هرگز وجود نداشت اما این تعریف تخیل گونه دوستتان، حداقل رابطه واقعی شما را نیز خاموش میکند و باعث طلاق عاطفی و سردی جنسی شما خواهد شد.

پس لطفا از گزارشهای روزانه خودتان برای دوستانتان، گزارش رابطه عاطفی و جنسی خودتان با پارتنز و همسرتان را حذف کنید.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *