همین حالا انجام بده

دانلود صوت همین حالا انجام بده

تفاوت است میان وضعیتی که بدانیم چقدر برای زندگی کردن وقت داریم و حالتی که ندانیم چقدر برای زندگی کردن وقت داریم. اکثر ما آرزوها و رویاهای شخصی خودمان را فراموش کرده ایم و فقط چسبیدیم به اینکه در کجای جهان، جنگ و خونریزی و کشت و کشتار و فقر و فلاکت و بدختی است و اینکه در آینده حتما با بحران آب و گاز و نفت و برق و محیط زیست مواجه خواهیم شد. فکر کردن به این امور باعث میشود که ما هنر زندگی کردن در زمان حال را از دست بدهیم.

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی آموزشی؛ سعی کرده است با تأکید بر مسئله مرگ به ما این شوک روحی و روانی را وارد کند که باید برای گذراندن اوقات و لحظات زندگی خودمان حریص باشیم و چون اصلا نمیدانیم چقدر زنده هستیم و تا کی وقت داریم برای زیستن در این جهان، باید زندگی کردن در شرایط حال و برای الان زندگی خودمان آنهم به سبک شخصی خودمان را یاد بگیریم؛ در غیر این صورت، درون ما انباشته خواهد شد از زندگی نزیسته و آرزوها و رویاهای فراموش شده.

دکتر خادمی به ما آموزش میدهد که همیشه یک مسئله را در سبک زندگی شخصی خودمان بکار ببریم و آن اینکه، تمام اهداف و خواسته های خودمان را همین الان انجام بدهیم همین الان و اصلا آنها را به تعویق نندازیم. یادمان نرود که زندگی ما تاریخ انقضا دارد و باید قدر همین لحظات فعلی زندگی خودمان که در واقع، تاریخ مصرف زندگیمان هست را خیلی خوب بدانیم. اگر این فرصت مصرف زندگی را از دست بدهیم، نتیجه آن چیزی نیست جز ارمغان زندگی نزیسته برای ما.


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *