اشتباهات ما خودخوری های ما

دانلود صوت اشتباهات ما خودخوری های ما

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که هر موقع اشتباه می کنید خودتان را مدام سرزنش می کنید و خودخوری می کنید که چرا من اشتباه کردم و نتوانستم کاری که به من واگذار شده بود را درست انجام بدم حتما این فایل صوتی را گوش کنید.

در این فایل صوتی درباره افرادی صحبت می شود که خود را به خاطر انجام اشتباهات نمی توانند ببخشند و سپس دست به تنبیه و تحقیر خود می زنند که نتیجه آن چیزی جز از دست دادن اعتماد به نفس و عزت نفس خود در میان جمع نخواهد بود.

دکتر منوچهر خادمی در این فایل صوتی به شما می گوید که اشتباهات زندگی شما چیزی جز تجربه های جدید در زندگانی شما نیستند و باید به اشتباهات به چشم تجربه نگاه کرد آنهم تجربه ای جدید در راستای تغییر و تحول مسیر زندگی شما. همچنین ایشان به شما می گوید که اگر ما انسان هستیم باید برای تکامل زندگی خودمان اقدام به حرکت و پیشرفت کنیم که لازمه این تلاش و تکاپو؛ وقوع اشتباهات متعدد و متنوع در زندگانی تک تک ما می باشد که این مسئله بسیار بسیار امری طبیعی است به طوری که اگر اشتباهات اتفاق نیفتد باید تعجب کنیم که چرا در زندگی من اشتباهی رخ نمی دهد شاید من دست از حرکت و پیشرفت برداشته ام!


اگر ایمیل خودتان را در خانه معنا ثبت کنید ما شما را از مقالات، صوت و ویدئوهای جدید آموزشی خانه معنا باخبر میکنیم،

فقط کافی است ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید، ما ایمیل بی محتوا و مزاحم ارسال نمیکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *